jueves, 15 de octubre de 2009

Treball de la Blogoesfera 21 dias fumando porros

Aquest vídeo que veureu a continuació és per enllaçar amb el treball de la Blogoesfera que he fet juntament amb les meves companyes: Carol Ramis, Andrea Figueres i Andrea Marquier.
Primer de tot varem escollir un tema, ens varem possar d'acord i no varem tenir cap problema. Vem escollir el tema de les drogues, ja que es un tema habitual entre els adolescents.
Primer va començar l'Andrea Figueres en el seu bloc, després va continuar l'Andrea Marquier comentant en el bloc de l'Andrea Figueres i aportant més informació, i a continuació vaig comentar jo al bloc de l'Andrea Marquier i vaig aportar aquest video que podem veure a continuació, i per finalitzar la Carol Ramis, va fer la seva aportació, comentant el meu bloc i aportant més informació sobre les drogues en el seu bloc.







21 dia fumando porros
Aquest video és per parlar sobre el debat que ha obert l'Andrea Marquier sobre les drogues i el cannabis.
Aqui podem veure els efectes que tenen i com parlen d'elles les persones que consumeixen, que normalment són joves, que ho fan per pasar l'estona.

1 comentario:

  1. Aquest video publicat per la meva companya ens demostra perfectament quines són les actituds, els hàbits, les ideas y el pensament de la gent que consumeix cannabis i el seu voltant.
    volia fer referència al reportatge ja que el trobu molt interessant perquè la reportera ens informa i alhora es capaç de posar-se en la pell d'un consumidor fumant durant 21 dies.
    Per afegir més informació vull citar un parell de dates més que publico al meu blog, ja que tractant-se d'un factor tant "de moda" amb tant de risc, i que a més a més està a l'abast de tothom, crec que tot és profitós.

    ResponderEliminar