miércoles, 25 de noviembre de 2009


Ahir a la classe de plàstica la Georgina Vilà ens va fer que representesim la setmana d'activitats extraordinàries damunt d'un paper, amb pincells i tinta negre.
jo personalment vaig utilitzar dos fulls, i a cada full hi havia cada dia de la setmana representat.
Després l'haviem de embolicar com vulguessim.Jo vaig utilitzar paper de seda de color rosa, i el vaig lligar amb paper pinocho de color blau. I va quedar aixi:
Per mi és com un regal que ens ha fet la universitat , al deixar que anessim : Dilluns a la conferència de l'Eulàlia Bosch i al Jardi de les cordes.
Dimarts : a l'escola de pràctiques CEIP ANTAVIANA
Dimecres: al Centre d'Arts Santa Mònica a veure l'exposició de L 'Eugenia Balcells ;Freqüencies.
Dijous: a la Biblioteca Jaume Fuster.
Divendres: a l'Auditori per fer una visita al museu de la música i per escoltar el concert de Corda i descorda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario